Vaihto ja palautus

Vaihto ja palautukset

Kaikilla verkkokaupasta ostetuilla tuotteilla on 14 vrk palautusoikeus siitä hetkestä, kun tuote on luovutettu asiakkaalle. Palautettavan tuotteen täytyy olla käyttämätön ja täysin uuden veroinen.

 Muista siis pakata palautettavat tuotteet huolellisesti, etteivät ne rikkoudu kuljetuksessa. Jos palautettu tuote ei ole uutta vastaavassa kunnossa, ei tuotteen hintaa palauteta. Palautuksen maksaa asiakas. Korvaamme palautuksesta aiheutuneet kulut vain siinä tapauksessa, että tuote on ollut ostettaessa viallinen.

Jos haluat palauttaa tuotteen, sinun tulee ottaa ensin yhteyttä sähköpostitse asiakaspalveluumme (info@puunelma.fi). Näin tiedämme odottaa palautusta ja voimme antaa sinulle tarkempia ohjeita palautusta varten. Jotta prosessi olisi mahdollisimman sujuvaa, kerro sähköpostiviestissä nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi sekä palautettavan tuotteen nimi, ostopäivämäärä, hinta, tilauksen tilausnumero. Tuote- ja tilaustiedot löydät sähköpostiisi lähettämästämme tilausvahvistuksesta.

Maksupalautukset suoritetaan aina sille maksutavalle, jota asiakas on alkuperäisessä ostoksessaan käyttänyt.

Huomioithan, että tilauksen postista noutamatta jättäminen ei ole palautus tai peruutus. Veloitamme 20 € käsittelykuluja tilauksista, joita ei ole noudettu Postista tai Postin pakettiautomaatista säilytysajan puitteissa.

Reklamaatiot

Mikäli lähettämämme tuote on väärä tai vahingoittunut, otathan välittömästi yhteyttä info@puunelma.fi, jotta voimme tiedustella tarkempia asiaan liittyviä yksityiskohtia ja sopia mahdollisesta virheen korvaamisesta. Asian selvittämistä nopeuttaa jos liität sähköpostiviestiisi valokuvan rikkoontuneesta, viallisesta tai väärästä tuotteesta sekä kerrot tilausnumeron ja tilauspäivämäärän.

Jos paketti on vahingoittunut kuljetuksen aikana, tee vahinkoilmoitus Postiin heti pakettia vastaanottaessasi.